Biztos, hogy ez a megoldás? Én nem hiszem...

A háborúsagresszió minden formáját elítélem, így azt is, hogy az ukránok immáron orosz területen (is) harcolnak, hiszen betörtek támadójuk országába, és ott egyes (ukrán) hírek szerint 1000 négyzetkilométeren vetették meg a lábukat. Az oroszok evakuálják a polgári lakosságot...

Mint ahogy a leadban is írtam, megrögzött pacifista vagyok, s így az agresszió minden formáját zsigerből elitélem, így az oroszokét éppen úgy, mint az ukránokét. Természetesen értem én a logikát, hogy végre az oroszok is érezzék a háborút, de ugye sajnos mindig a védtelen polgári lakosság issza meg ennek a levét, hiszen egy háború mindig hozza magával a nem katonai áldozatokat is. Mint ahogy most is, már vannak sérültek, illetve 11 ezer embert telepítettek ki az érintett területekről.
S persze megértem én azt is, hogy az ukránok egy kicsit szeretnék szétaprózni az orosz erőket, hogy a fő frontvonalon kevesebb orosz katona, illetve haditechnika legyen, könnyebbé téve számukra az ellenállást, esetlegesen az ellentámadás lehetőségét is nyújtsa. A Moszkva melletti reptér elleni dróntámadás célja is világosnak tűnik, hiszen állítólag Putyin gépe is ott állomásozhat, s így Zelenszkij azt akarta volna demonstrálni: A fő-fővezér sem támadhatatlan. De persze igazán ott sem értek el kézzelfogható célt...
Egy ideig igyekeztem nyomon követni a frnton történteket, de amióta beállt ez az állóháború szerű állapot, már ritkábban olvasom el a tudósításokat, inkább csak a kirívó címeket szoktam megnyitni. Nem mintha nem érdekelne, de unom minden nap ugyanazokat olvasni. Már csak azért is, mert közben 10 ezrével lépnek le a honvédő ukránok a saját országukból, 10-20 millás verdákkal...
Abszolút elítélem Orbán mester oroszokat támogató politikáját, és aktivitását annak érdekében, hogy az elfoglalt területeket beszámítva legyen béke, de itt az ukránokkal határos országbant a háború időtlen folytatása sem opció. 
Mi a megoldás? Elhiszed, hogy megmondanám? De a háború eszkalálása más területekre semmiképpen nem az.

A bejegyzés trackback címe:

https://szepujvilagponteu.blog.hu/api/trackback/id/tr4718465375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Legyen egy Szép Új Világ

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása